Hans Gijbels – Bella Dita

Testimonial Bella Dita

Hans Gijbels, de steun en toeverlaat van zaakvoerster Stéphanie en man achter de schermen van het schoonheidsinstituut Bella Dita. Bella Dita specialiseert zich in gelaatsverzorgingen en biedt daarnaast allerhande schoonheidsbehandelingen aan voor nails, skin, body & make-up.

Tijd voor een nieuwe start

Testimonial Bella Dita“Het jaar 2017 betekende een nieuwe start voor Bella Dita: de zaak was een heel stuk groter geworden en gegroeid, letterlijk. Met de verhuis van een kleine ruimte op ons appartement naar onze ruimere nieuwbouw wilden we alles nòg professioneler aanpakken. We volgden een traject bij Katlijn en besloten ook om de website professioneel aan te pakken… Zo zijn we bij Dirk terechtgekomen.”

“Bij het bespreken van de website, stelde Dirk ook voor om een video te maken om de zaak krachtig voor te stellen, dat leek ons wel een leuk idee. Er gingen ook foto’s gemaakt worden voor de website, dus werd er een heuse ‘draaidag’ gepland. Op deze dag hadden we enkele klanten uitgenodigd die wel in beeld wilden komen en vervolgens werden er dan de hele dag foto’s genomen en gefilmd. Heel de dag was goed georganiseerd en alles verliep volgens plan. Omdat ons gras op het moment van de draaidag nog niet mooi gegroeid was, is Dirk zelfs later nog teruggekomen om dat shot even opnieuw te nemen. Hij hecht echt wel waarde aan de kwaliteit van de beelden.”

Voor alles een oplossing

“De samenwerking verliep heel vlot met Dirk: hij is heel open, denkt actief mee en stelt zelf nog ideeën voor. Met vragen en opmerkingen kan je altijd terecht bij hem, hij is heel vlot bereikbaar. Wat misschien wel jammer is, is dat het project wat te lang aangesleept heeft. Er was niet echt een deadline vastgelegd, en uiteindelijk duurde alles wat langer dan voorzien. Dirk wilde dit dan wel goed maken door ons een social media campagne aan te bieden, wat we dan weer appreciëren.”

Meer dan een nummertje

“Het totaalplaatje voldoet zeker aan onze verwachtingen. Met de nieuwe locatie hebben we o.a. gekozen voor een compleet nieuwe huisstijl. Dirk heeft dat allemaal goed bewaakt en alles in die lijn aangepakt. Ook het persoonlijke contact werd op prijs gesteld: je voelt je niet gewoon een nummertje, je voelt je gewaardeerd als klant.”